Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів з моменту отримання. Для повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером за телефоном +380504490887, +38067 4273958 або написати на пошту instrumentshop23@gmail.com і повідомити про це. Повернення відбувається за такими даними: м. Одеса відділення нової пошти номер 2 одержувач Хом'як Андрій Васильович номер телефону 380986415459 Зверніть увагу, ми приймаємо повернення, тільки якщо: 1. Товар не був в експлуатації 2. Немає слідів монтажу 3. Збережена і не пошкоджена оригінальна упаковка (без наклейок, написів і розривів) 4. Повна заводська комплектація товару 5. Дроти, шнури, упаковка з комплекту виробу не були обрізані, укорочені або якимось чином змінені. Ми обміняємо/повернемо гроші за товар, якщо: - товар не був у використанні; - збережено його товарний вигляд, його споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка. Доставка повернень здійснюється за рахунок: - покупця, якщо товар робочий; - інтернет магазину InstrumentPro.com.ua, якщо товар спочатку був несправний. Ми обміняємо/повернемо гроші за несправний товар, у всіх випадках, крім: - В результаті проведення експертизи буде встановлено, що несправності виникли в результаті неправильного користування або зберігання товару - Якщо несправності виникли в результаті доставки, перевезення даного товару службами перевезення Гроші повертаються після отримання та перевірки товару. Зазвичай повернення грошей здійснюється протягом 3 робочих днів після отримання товару, але якщо це неможливо з об'єктивних причин, не пізніше 7 календарних днів, передбачених законодавством. Важливо! Не залежно від способу оплати первинну перевірку товару, необхідно здійснювати при отриманні товару в кур'єрській службі, якщо ви виявили, що товар пошкоджений, упаковка розкрита або товару не вистачає, заповніть акт і складіть претензію в кур'єрській службі, зробіть фото, відмовтеся від отримання та обов'язково необхідно повідомити менеджера по телефону +380674273958, +380504490887 або написати на вайбер +380968528863 для узгодження подальших дій. Гарантія на весь товар 14 днів
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.